Airtable – adatbázis az exceltáblák helyett

Az Airtable egy felhőalapú kollaborációs platform, amely ötvözi a táblázatkezelők egyszerűségét a relációs adatbázisok erejével. A platform lehetővé teszi, hogy a felhasználók saját igényeikre szabott adatbázisokat (úgynevezett „base”-eket) hozzanak létre, anélkül hogy programozási ismeretekkel rendelkeznének.

Kiipróbálom az Airtable-t!
Airtable weboldal screenshot

Airtable főbb funkciók és előnyök

Mire használható az Airtable?

Az Airtable rendkívül sokoldalú eszköz, amely számos üzleti folyamat kezelésére alkalmas:

  • Projektmenedzsment: Feladatok követése, határidők kezelése, erőforrások allokálása
  • CRM és ügyfélkezelés: Ügyféladatok tárolása, kapcsolattartás követése, értékesítési folyamatok kezelése
  • Tartalommenedzsment: Tartalomnaptár kezelése, publikációs folyamatok követése
  • Leltár és készletkezelés: Termékek, készletek nyilvántartása, rendelések követése
  • HR folyamatok: Toborzási folyamatok kezelése, jelöltek követése, onboarding folyamatok

Milyen formában kezelhetőek az adatok?

  • Táblázatos nézet
  • Kanban board
  • Naptár nézet
  • Galéria nézet
  • Gantt diagram
  • Űrlap nézet

Milyen automatizációs lehetőségek vannak?

Trigger-alapú automatizációk:

  • Új rekord létrehozásakor
  • Rekord módosításakor
  • Határidő közeledtével
  • Űrlap beküldésekor
  • Időzített események alapján

Automatizálható műveletek például:

  • Email értesítések küldése
  • Slack üzenetek generálása
  • Rekordok automatikus
  • létrehozása/módosítása
  • Más alkalmazások triggerlése

Népszerű integrációk

  • Slack
  • Gmail
  • Microsoft 365
  • Google Calendar
  • Zapier
  • Jira
  • GitHub
  • Salesforce

Kapcsolódó cikkek