Airtable – adatbázis az exceltáblák helyett
Kiipróbálom az Airtable-t!
Kezdd ingyenesen!
Használj Airtable-t díjmentesen – akár több bázissal, 1 000 rekordig bázisonként.
Excel felturbózva
Rugalmas adatkezelés rács, kanban vagy naptár nézetben – egyszerűbb, mint az Excel.
Automatizálj könnyedén!
Már az ingyenes csomagban is 100 automatizálás havonta – spórolj időt rutinokkal!
Airtable főbb funkciók és előnyök
Mire használható az Airtable?
Az Airtable rendkívül sokoldalú eszköz, amely számos üzleti folyamat kezelésére alkalmas:
- Projektmenedzsment: Feladatok követése, határidők kezelése, erőforrások allokálása
- CRM és ügyfélkezelés: Ügyféladatok tárolása, kapcsolattartás követése, értékesítési folyamatok kezelése
- Tartalommenedzsment: Tartalomnaptár kezelése, publikációs folyamatok követése
- Leltár és készletkezelés: Termékek, készletek nyilvántartása, rendelések követése
- HR folyamatok: Toborzási folyamatok kezelése, jelöltek követése, onboarding folyamatok
Milyen formában kezelhetőek az adatok?
- Táblázatos nézet
- Kanban board
- Naptár nézet
- Galéria nézet
- Gantt diagram
- Űrlap nézet
Milyen automatizációs lehetőségek vannak?
Trigger-alapú automatizációk:
- Új rekord létrehozásakor
- Rekord módosításakor
- Határidő közeledtével
- Űrlap beküldésekor
- Időzített események alapján
Automatizálható műveletek például:
- Email értesítések küldése
- Slack üzenetek generálása
- Rekordok automatikus
- létrehozása/módosítása
- Más alkalmazások triggerlése
Népszerű integrációk
- Slack
- Gmail
- Microsoft 365
- Google Calendar
- Zapier
- Jira
- GitHub
- Salesforce
Kapcsolódó cikkek

Airtable mint CRM? Megmutatjuk hogyan Használd!
A kis- és középvállalkozások számára a megfelelő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszer bevezetése kulcsfontosságú lehet a hatékonyság növeléséhez. Sok cég számára azonban egy robusztus CRM túl drága vagy túl bonyolultnak tűnhet –…