Ha már gyűjtöd a feliratkozókat, ne hagyd parlagon heverni őket!
Az email automatizáció olyan, mintha lenne egy szorgalmas asszisztensed, aki mindig figyelmesen üdvözli az új érdeklődőidet, emlékeztet, ajánl és kapcsolatot épít – anélkül, hogy minden egyes levélre külön kéne figyelned.
Ha kezdő vagy a MailerLite kezelésében, még az automatizációk beállítása előtt itt érdemes itt kezdened az olvasást: Nem kell marketingesnek lenned, hogy profi email kampányokat indíts, ha pedig arra vagy kíváncsi, hogy lehet a MailerLiteot a WordPress seboldaladhoz integrálni, itt találsz egy rövid írást róla.
Mutatjuk, milyen egyszerű automatizmusokat érdemes rögtön beállítanod:
1. Üdvözlő email sorozat – a legfontosabb MailerLite automatizmus
Miért?
Az új feliratkozók ilyenkor a legkíváncsibbak. Ne hagyd őket válasz nélkül!
➔ Küldj azonnal egy köszöntő emailt: köszönd meg a feliratkozást, mutatkozz be, ajánlj valami értékes tartalmat.
Akár egy 2-3 részes sorozatot is beállíthatsz, ami pár nap alatt végigvezeti őket a legfontosabb üzeneteiden.
2. Születésnapi üzenet
Miért?
Az egyik legszemélyesebb gesztus, amit egy márkától kaphat az ember.
➔ Ha a feliratkozáskor (vagy később) bekéred a születésnapot, automatikusan küldhetsz nekik egy kedves, személyre szóló köszöntőt – akár egy kis ajándékkal, kuponnal megspékelve.
3. Kosárelhagyási emlékeztető (webshoposoknak kötelező!)
Miért?
Az emberek 60-70%-a otthagyja a kosarát vásárlás előtt. De ha küldesz nekik egy udvarias emlékeztetőt, akár harmadukat vissza tudod nyerni.
➔ A MailerLite képes kosárelhagyást figyelni és automatikus emlékeztető emailt küldeni pár órán belül.