Bevezetés, alapvető rendelkezések
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Eibel Andrea egyéni vállalkozó (székhely: 1042 Budapest, Kassai utca 46. 1/3; e-mail: hello@techtonik.hu), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató vagy Eladó) által üzemeltetett techtonik.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások (digitális termékek és automatizációs megoldások értékesítése) igénybevételének feltételeit tartalmazza.
A weboldal használata és a megrendelés leadása előtt kérjük, figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et. A weboldal látogatásával, illetve megrendelésének elküldésével Ön, mint Vásárló vagy Felhasználó, elismeri, hogy megismerte és elfogadta a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket. Jelen ÁSZF magyar nyelven készült, nem kerül iktatásra (később fizikailag nem hozzáférhető), és kizárólag elektronikus formában köthető meg.
Szolgáltató adatai
- Név: Eibel Andrea egyéni vállalkozó
- Nyilvántartási szám: 59347264
- Adószám: 90194159-1-41
- Székhely: 1042 Budapest, Kassai utca 46. 1/3
- Kapcsolattartó: Eibel Andrea
- Elérhetőség: hello@techtonik.hu (ügyfélszolgálat kizárólag e-mail útján)
- Tárhelyszolgáltató: Hostinger, UAB (székhely: Jonavos g. 60C, 44192 Kaunas, Litvánia)
Tevékenység rövid leírása
A Szolgáltató a techtonik.hu weboldalon különféle digitális tartalmakat, programokat és automatizációs megoldásokat kínál eladásra. A termékek részletes leírását és árát a weboldalon, az egyes termékoldalakon tünteti fel. A kínált termékek nem kézzelfoghatóak, kizárólag elektronikus úton hozzáférhetők (pl. letöltés, online hozzáférés vagy e-mail útján). A szerződés nyelve a magyar, a felek közötti kommunikáció is magyar nyelven történik.
Vásárlási folyamat
A webáruházban történő vásárlás regisztráció nélkül, ún. vendégként lehetséges. A vásárlás menete az alábbi lépésekből áll:
- Termék kiválasztása: A Vásárló böngészhet a weboldalon elérhető digitális termékek között. A termék nevére vagy leírására kattintva megtekintheti annak részletes információit (tartalom, funkciók, ár, stb.).
- Kosárba helyezés: Ha a Vásárló kiválasztott egy terméket, a “Kosárba” vagy hasonló feliratú gombra kattintva a terméket a virtuális kosarába helyezheti. A kosár tartalma bármikor megtekinthető, módosítható (pl. mennyiség változtatása, termék eltávolítása).
- Rendelés összeállítása: Miután a Vásárló a kívánt termékeket a kosárba tette, a “Pénztár” oldalra lépve ellenőrizheti a megrendelés tételeit (termékek, darabszám, árak). Itt adhatja meg a számlázási adatokat is: név, cím, valamint e-mail cím. (Telefonszám opcionálisan megadható a kapcsolattartás könnyítése érdekében.)
- Fizetési mód kiválasztása: A Szolgáltató a fizetést online bankkártyás módon biztosítja a Stripe rendszerén keresztül. A Vásárlónak a fizetési folyamat indításakor átirányításra kerül a Stripe biztonságos fizetési felületére, ahol megadja a bankkártya adatait. A fizetés HUF pénznemben történik (a weboldalon feltüntetett árak forintban értendők és tartalmazzák az esetleges adókat és díjakat).
- Megrendelés véglegesítése: A Vásárló az adatai ellenőrzése és az ÁSZF, valamint az Adatkezelési Nyilatkozat elfogadása után (jelölőnégyzet kipipálásával) véglegesítheti a megrendelését a “Megrendelés fizetéssel” (vagy hasonló) gombra kattintva. Ezzel a Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatot tesz a termék(ek) megvásárlására, amely fizetési kötelezettséggel jár.
- Megrendelés visszaigazolása: A sikeres fizetést követően a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre automatikusan visszaigazolást küld a megrendelésről. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés adatait (rendelésszám, termékek felsorolása, végösszeg), valamint – digitális termék esetén – a hozzáférés módját (például letöltési link vagy útmutató a hozzáféréshez). A visszaigazolás megérkezésével a szerződés a felek között létrejön.
- Digitális termék kézbesítése (hozzáférés biztosítása): A fizetés megtörténte után a digitális termék elérhetővé válik a Vásárló számára. Ez történhet úgy, hogy a visszaigazoló e-mail tartalmaz egy letöltési linket vagy kódot, amellyel a termék letölthető, illetve a weboldalon közvetlenül is letölthető a Vásárló számára létrejött oldalon. Amennyiben a termék használatához további instrukciók szükségesek, a Szolgáltató ezeket is megküldi. A Szolgáltató vállalja, hogy a fizetés megtörténte után haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül hozzáférést biztosít a megvásárolt digitális tartalomhoz.
- Számlázás: A Szolgáltató a vásárlásról elektronikus számlát állít ki a Vásárló által megadott adatokkal. A számlát elektronikus úton (e-mail mellékleteként, vagy a letöltési oldalon elérhető formában) bocsátja a Vásárló rendelkezésére. A Vásárló köteles valós és pontos számlázási adatokat megadni; ezek hibájából eredő problémákért (pl. téves címre kiküldött számla) a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Megrendelés módosítása, javítása: A megrendelés során a Vásárlónak a megrendelés elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására (pl. elírt adatok módosítására a kosár és pénztár oldalon). Kérjük, figyeljen az adatok pontosságára, mert a megrendelés véglegesítése után csak e-mailes megkeresés útján lehet bizonyos adatokat korrigálni.
Fenntartások: A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy nyilvánvalóan téves (pl. a terméknél feltüntetett 0 Ft-os vagy kirívóan alacsony ár) vagy rendszerhiba miatt hibásan megjelenő ár vagy információ esetén a megrendelést ne fogadja el. Ilyen esetben a Szolgáltató e-mailben értesíti a Vásárlót a hiba tényéről és a korrekt adatok megadásával felajánlja a szerződés megkötését a valós feltételekkel, amelynek ismeretében a Vásárló eldöntheti, fenntartja-e megrendelési szándékát.
Fizetési feltételek
A webáruházban feltüntetett árak forintban (HUF) értendők. Az árak bruttó árak, tartalmazzák az alkalmazandó adókat. Bármilyen további költség (pl. tranzakciós díj) a termékoldalon vagy a fizetési folyamat során egyértelműen feltüntetésre kerül.
A fizetés a Stripe Payment rendszerén keresztül bankkártyával történik. A Szolgáltató a bankkártya-adatokat semmilyen formában nem kezeli és nem tárolja, azokat közvetlenül a Stripe biztonságos rendszerébe adja meg a Vásárló. A támogatott kártyatípusok: Visa, MasterCard, Maestro (és egyéb a Stripe által elfogadott kártyák). A fizetési tranzakció a megrendelés leadásakor, a Vásárló átirányítását követően azonnal elindul. Sikertelen fizetés esetén a megrendelés nem válik érvényessé. Sikeres fizetés esetén a Szolgáltató haladéktalanul visszaigazolja a megrendelést.
Amennyiben a fizetési folyamat bármilyen okból megszakad vagy sikertelen, a Vásárló ismét megpróbálhatja a fizetést. Ha a probléma továbbra is fennáll, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a hello@techtonik.hu e-mail címen.
Szállítási feltételek (digitális termékek hozzáférése)
Mivel a Szolgáltató kizárólag digitális termékeket értékesít, fizikai szállítás nem történik. A termékek kézbesítése elektronikus úton valósul meg. A vásárlást követően a Vásárló az alábbi módokon kapja meg a terméket:
- Letöltés a weboldalról: Sikeres fizetés után a weboldal egy visszaigazoló oldalán a Vásárló letöltheti a megvásárolt digitális tartalmat. Emellett a Vásárló e-mailben is megkapja a letöltési link(ek)et vagy hozzáférési információkat.
- E-mail értesítés: A rendszer a megadott e-mail címre egy automatikus üzenetet küld, amely tartalmazza a hozzáférési linket, esetleg jelszót vagy egyéb instrukciót a termék használatához. E-mailes kézbesítés esetén fontos, hogy a Vásárló ellenőrizze a spam mappát is, ha nem érkezne meg a levél a beérkezettek közé.
A digitális termékeket a fizetést követően azonnal elérhetővé tesszük. Ha a Vásárló előzetesen nem adta meg a hozzájárulását az azonnali teljesítéshez (és így az elállási jogának elvesztéséhez, lásd alább), a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a terméket csak az elállási határidő (14 nap) lejárta után tegye elérhetővé. Figyelem: A gyakorlatban a Vásárló a megrendelés véglegesítésekor kifejezetten kéri és hozzájárul, hogy a Szolgáltató a teljesítést a 14 napos elállási határidő előtt kezdje meg, így a digitális tartalomhoz azonnal hozzáférést kap.
Elállási jog
Elállási jog fogyasztónak minősülő Vásárlók esetén
A fogyasztónak minősülő (vagyis a vásárlást nem üzleti/üzletszerű tevékenysége körében végző, hanem magánszemély) Vásárlókat főszabályként megilleti a 14 napon belüli indokolás nélküli elállás joga a távollevők között kötött szerződések esetén, a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint.
Az elállási jog alóli kivétel digitális tartalomnál: Felhívjuk a figyelmet, hogy a Korm. rendelet 29. § (1) m) pontja alapján nem illeti meg az elállási jog a fogyasztót olyan nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, amelynek teljesítését a fogyasztó az elállásra nyitva álló 14 napos határidő lejárta előtt kifejezetten kérte és beleegyezését adta, hogy a teljesítés azonnal megkezdődjön, továbbá tudomásul vette, hogy ezáltal az elállási jogát elveszíti.
A techtonik.hu oldalon megvásárolható digitális termékek esetében a Vásárló a megrendelés során kifejezett előzetes hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató a teljesítést (a digitális tartalom hozzáférhetővé tételét) a szerződéskötést követően azonnal megkezdje. Ugyanakkor a Vásárló nyilatkozik arról is, hogy tudomásul veszi: amint a teljesítés megkezdődik (azaz a digitális termékhez való hozzáférést biztosították számára), elveszíti a 14 napos elállási jogát. E nyilatkozat hiányában a Szolgáltató nem teszi hozzáférhetővé a terméket a 14 napos időszak lejárta előtt.
A fentiek értelmében a gyakorlatban a digitális termékek megrendelése esetén – az azonnali teljesítésre tekintettel – a fogyasztó nem állhat el a vásárlástól, miután a terméket letöltötte vagy hozzáférhetővé vált számára.
Elállási jog gyakorlásának menete (ha kivételesen alkalmazható)
Amennyiben a Vásárló mégis jogosult lenne a 14 napos elállási jog gyakorlására (például olyan esetben, amikor a digitális tartalom szolgáltatása nem kezdődött meg azonnal), az elállási szándékot tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát (például e-mailben küldött levél formájában) köteles eljuttatni a Szolgáltató részére. A Vásárló használhatja a jogszabály mellékletében található elállási nyilatkozat-mintát is, de nem kötelező annak formáját követnie.
Az elállási határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén a Szolgáltató e-mailben visszaigazolja az elállási nyilatkozat megérkezését.
Elállás esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárló által fizetett teljes összeget, ugyanazon a fizetési módon, ahogy a Vásárló teljesítette (kivéve, ha a Vásárló más módon kéri, de ez nem jár többletköltséggel).
Megjegyzés: A digitális tartalom sajátosságaira tekintettel, amennyiben a teljesítés már megkezdődött (a Vásárló hozzáférést kapott a tartalomhoz), a Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot. Ha a teljesítés még nem kezdődött meg és a Vásárló eláll, a Szolgáltató nem kezdi meg a teljesítést, és a kifizetett összeget visszatéríti.
Szavatosság és felelősség
Kellékszavatosság
A Szolgáltató a Ptk. (2013. évi V. törvény) szabályai szerint kellékszavatossággal tartozik a megvásárolt digitális termék hibátlan működéséért, rendeltetésszerű használhatóságáért. Kellékszavatossági igény keretében a Vásárló többek között kérheti a hibás digitális tartalom kijavítását vagy kicserélését, ha ez lehetséges, vagy – ha egyik sem lehetséges arányos időn belül vagy aránytalan többletköltség nélkül – árleszállítást, végső esetben pedig elállhat a szerződéstől (és visszakövetelheti a kifizetett összeget). Tekintettel a digitális termékek természetére, jellemzően kijavítás vagy csere úgy értelmezhető, hogy a Szolgáltató a hibát elhárítja (pl. egy szoftveres hiba javításával frissítést biztosít), vagy szükség esetén a hibás fájlt kicseréli egy működő verzióra.
A kellékszavatossági igény érvényesítésének feltétele, hogy a Vásárló a hibát haladéktalanul jelezze a Szolgáltató felé, amint felfedezte azt. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az abból eredő károkért, ha a Vásárló késedelmesen jelzi a hibát, és ezzel okozati összefüggésben további károk keletkeznek.
Kellékszavatossági igény a fogyasztói Vásárlót a termék (digitális tartalom) átadásától (hozzáférhetővé tételétől) számított 1 éven belül illeti meg. E határidő elteltével szavatossági jogait elveszti. Ha a Vásárló bizonyítja, hogy a hiba a teljesítés időpontjában is fennállt, úgy a Szolgáltató köteles a szavatossági kötelezettségének eleget tenni.
Termékszavatosság, jótállás
Digitális termékek esetén termékszavatosság (a gyártóval szembeni igény) klasszikus értelemben nem értelmezhető. Jótállás (garancia) sem vonatkozik a szolgáltatott digitális tartalmakra, mivel azok nem tartoznak a kötelező jótállás alá eső termékkategóriákba és a Szolgáltató önkéntes jótállást nem vállal. A Vásárló esetleges minőségi kifogásait ezért kellékszavatossági jogként érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben.
Felelősségkorlátozás
A Szolgáltató nem felel semmilyen közvetett, eshetőleges vagy következményi kárért, továbbá elmaradt haszonért, amely a weboldal használatából, a szolgáltatások igénybevételéből vagy a digitális termékek alkalmazásából ered. A Szolgáltató felelőssége minden esetben legfeljebb a Vásárló által az adott termékért kifizetett vételár összegéig terjed.
A Vásárló tudomásul veszi, hogy a digitális termékeket saját felelősségére használja. A Szolgáltató nem szavatolja, hogy a termékek minden környezetben (hardver/szoftver konfigurációban) hibátlanul működnek, de a tőle telhető legnagyobb gondossággal igyekszik a termékek kompatibilitását és hibamentességét biztosítani. Esetleges hiba vagy kompatibilitási probléma felmerülésekor a Vásárló köteles együttműködni a Szolgáltatóval a hiba diagnosztizálása és elhárítása érdekében.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldal rajta kívül álló okból bekövetkező leállásáért, az internetkapcsolat hibájáért, vagy más technikai hibáért, amely a megrendelés leadását vagy a termék hozzáférését akadályozza vagy késlelteti. Ugyanakkor minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy a weboldal folyamatosan elérhető legyen és a megrendelések zavartalanul teljesüljenek.
Szerzői jogok
A techtonik.hu weboldal és az ott elérhető valamennyi tartalom, beleértve különösen a megvásárolható digitális termékeket is, szerzői jogi védelem alatt állnak. A weboldal kinézete, szöveges és grafikus tartalmai, a termékek dokumentációi, videói, programkódjai stb. mind a Szolgáltató vagy partnerei szellemi tulajdonát képezik.
A Vásárló a digitális termékek megvásárlásával nem szerez tulajdonjogot a tartalmon, csupán egy – a fizetés ellenében kapott – felhasználási jogot (licencet). Ez a felhasználási jog a Vásárló saját, személyes vagy üzleti célú használatára terjed ki, de nem jogosítja fel a tartalom további értékesítésére, terjesztésére, nyilvánossághoz közvetítésére vagy átdolgozására (kivéve, ha a termék leírása kifejezetten ilyen jogot biztosít). A termék bármilyen engedély nélküli másolása, megosztása vagy kereskedelmi forgalomba hozatala jogsértésnek minősül, amely szerzői jogi és polgári jogi következményeket vonhat maga után.
A Szolgáltató neve, logója és a „Techtonik” márkanév szintén védett; azok használata csak a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
Panaszkezelés és jogérvényesítés
A Szolgáltató célja, hogy a Vásárlók teljes mértékben elégedettek legyenek. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a Vásárlónak panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban. Az ilyen panaszokat a Szolgáltató e-mailes elérhetőségén fogadja:
- E-mail: hello@techtonik.hu
Kérjük, a panasz részletes leírását, a rendelési azonosítót (ha vonatkozik) és a felmerült probléma bemutatását mellékelje az e-mailben, hogy mielőbb kivizsgálhassuk az ügyet. A Szolgáltató a panasz kézhezvételét követően azt haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül kivizsgálja és megválaszolja. A panaszra adott választ a Szolgáltató e-mailben küldi el a panaszos részére. Ha a Szolgáltató a panaszt elutasítja, válaszában indokolja az elutasítás okát.
Amennyiben a panaszkezelés nem vezet eredményre, vagy a Vásárló nem elégedett a panasz kezelésével, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva:
- Békéltető testülethez fordulás: A fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület eljárását kezdeményezni. Eibel Andrea egyéni vállalkozó székhelye szerint illetékes testület a Budapesti Békéltető Testület (cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I/111.; levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.; telefon: +36 1 488 2131; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu). A békéltető testületi eljárásban a Szolgáltatót együttműködési kötelezettség terheli.
- Fogyasztóvédelmi hatóság: A fogyasztó lakóhelye szerint illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi osztályához is fordulhat a Vásárló, amennyiben fogyasztói jogai sérültek.
- Bírósági eljárás: A Vásárló jogai érvényesítése érdekében bírósághoz is fordulhat. Polgári peres eljárás keretében követelheti jogai védelmét vagy kárának megtérítését. A pert – választása szerint – a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság (Budapesti IV. és XV. Kerületi Bíróság, ill. perértéktől függően Fővárosi Törvényszék) előtt, vagy a Vásárló lakóhelye szerint illetékes bíróság előtt is megindíthatja.
- Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amelyen keresztül a fogyasztók regisztráció után benyújthatják panaszukat az online megkötött szerződésekkel kapcsolatban. Az online vitarendezési platform elérhető a következő linken: http://ec.europa.eu/odr. Felhívjuk ugyanakkor a figyelmet, hogy a platform használata nem helyettesíti a fenti hatósági vagy bírósági eljárásokat, csak egy alternatív fórumot biztosít.
Egyéb rendelkezések
- Irányadó jog: Jelen szerződésre, valamint az abból eredő jogvitákra a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és az elektronikus kereskedelemre, illetve a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozó jogszabályok (2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról – Eker. tv.; 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet; 1997. évi CLV. törvény – Fgytv.) rendelkezései az irányadók.
- Módosíthatóság: A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A módosítás a weboldalon való közzététellel lép hatályba. A már leadott megrendelésekre mindig a megrendelés időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezései irányadók.
- Részleges érvénytelenség: Amennyiben az ÁSZF valamely pontja jogellenes vagy érvénytelen lenne, az az ÁSZF többi részének érvényességét nem érinti. Ilyen esetben a felek a kérdéses rendelkezést a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően értelmezik, mintha azt úgy fogalmazták volna meg.
- Nyilatkozatok: A felek közötti minden értesítésnek, nyilatkozatnak írásban (e-mailben) kell megtörténnie. A Vásárló felelős azért, hogy a részére küldött e-mailek (különösen a megrendelés visszaigazolása, számla, termékkézbesítési információk) eljussanak hozzá. A Szolgáltató az e-mailben megküldött értesítéseket elküldéstől számított 24 órán belül kézbesítettnek tekinti, kivéve ha a küldő hibaüzenetet kap.
- Nem gyakorolt jog: Ha a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely rendelkezésének betartásához, az nem jelenti azt, hogy lemondana az adott jogáról vagy később ne ragaszkodhatna annak betartásához.
- Egyéni megállapodás: Ezen ÁSZF rendelkezéseitől a felek közös megegyezéssel egyedi szerződésben eltérhetnek. Ilyen külön megállapodás hiányában azonban a jelen ÁSZF rendelkezései érvényesek.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. … napjától hatályos és visszavonásig érvényes.
This is a sample page.
Overview
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
- Book with obvious signs of use
- CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
- Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Sale items
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.